سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در راستای بازسازی مناطق و خانه‌های زلزله زدگان کرمانشاه نخستین محموله سیمان به میزان بیش از ۴۰ تن توسط بسیج سازندگی به منطقه زلزله‌زده ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۷۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

بیش از ۴۰ تن سیمان به مناطق زلزلزه کرمانشاه ارسال شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل عصر دیروز در جریان ارسال سیمان برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد یاری‌رسان و محرومیت‌زدا در مناطق مختلف کشور و همچنین استان اردبیل در راستای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه همگام با مردم استان اردبیل حرکت کرده است.

وی افزود: در راستای بازسازی مناطق و خانه های زلزله زدگان کرمانشاه شاهد ارسال نخستین محموله سیمان به میزان بیش از 40 تن توسط بسیج سازندگی به منطقه زلزله‌زده هستیم.

پیرجاهد تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد ارسال محموله‌های فراوان توسط نهادهای مختلف استان اردبیل و نیز اقلام جمع‌‌آوری شده توسط مردم منطقه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بودیم که بسیج سازندگی همچون همیشه در کنار مردم بوده و هم‌گام با آنها در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه حرکت کرده است.

 مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل بیان کرد: پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج در استان اردبیل نیز آماده دریافت کمکهای نقدی مردم هستند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در سریع‌ترین زمان به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد کرد که در این راستا نیاز است تا مردم برای رساندن اقلام موردنیاز و ضروری مردم زلزله‌زده کرمانشاه از انتقال مستقیم آن خودداری کنند.

ارسال نظرات