خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی ترویج سبک زندگی اسلامی در مساجد، مدارس و ادرات در سطح استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۴۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
محمد ابراهیمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی در سطح استان سمنان خصوصاً روستا‌ها و مناطق محروم استان گفت: این کارگاه‌های آموزشی به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان سمنان و موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود و با حضورفعالان فرهنگی و پژوهشگران موسسه در سطح استان سمنان برگزار گردیده است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین به هجمه‌های فرهنگی دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نوک پیکان دشمن در جنگ نرم به سمت خانواده‌ها و ترویج بی بند و باری در جامعه است و از این رو نهاد‌های فرهنگی باید با برگزاری دوره‌های آموزشی، خانواده‌ها را نسبت به نقشه‌های دشمن و راه‌های مصون ماندن از آسیب‌ها آشنا سازند.
ابراهیمی تصریح کرد: از آنجایی که یکی از خطرات بزرگی که کانون گرم خانواده‌ها را تهدید می‌کند و دشمنان تمام توان خود را از طریق فضای مجازی، ماهواره‌ها و دیگر رسانه‌ها جهت از بین بردن حریم امن خانواده‌ها به کار گرفتند، تغییر سبک زندگی اسلامی و معرفی روش زندگی غربی جایگزین آن می‌باشد، موسسه فرهنگی بین الحرمین با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف برای رفع آسیب‌های اجتماعی، مشاوره مذهبی، آموزش خانواده، طب سنتی اسلامی، آموزش زوج‌های جوان، والدین دانش آموزان وحضور در سطح مساجد و مدارس و دیگر اقشار در صدد اجرای منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) پیرامون ترویج سبک زندگی اسلامی برآمده که موفقیت در این راستا نیازمند همکاری همه جانبه کلیه دستگاه‌های فرهنگی می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اثرات مثبت و نتایج مفید این کارگاه‌ها برای افراد شرکت کننده و استقبال مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان در سال ۱۳۹۶ تعداد چهارهزارنفر در کارگاه‌های آموزشی این موسسه فرهنگی در موضوعات مختلف فرهنگی آموزش دیده‌اند.
ابراهیمی در پایان خواستارمساعدت و همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه و متولیان امور فرهنگی استان در جهت آموزش اقشار مختلف جامعه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها