مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: راهیان نور به عنوان یک آرمان ملی و نماد انقلابی اسلامی در میان جوانان ایران مطرح است
کد خبر: ۸۹۹۹۰۶۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
حجت الاسلام و المسلمین شهاب میرزایی در گفت و گو باخبرنگار بسیج از سراوان با بیان اینکه راهیان نور جهت یادآوری قرار‌هایی که در سال ۵۷ با آرمان‌های امام عزیزمان در اعتلای نام ایران داشته ایم، گفت: شهدا با خونشان ثابت کردند و اینک نوبت ما است که ثابت کنیم با تمام وجود مسیر امام راحل را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه حس و معنویتی که شهدا در منطقه جنوب به جا گذاشته اند نوری از انوار خدا است که به حکم خدا هرگز خاموش نمی‌شود، افزود: هرکس قدم در منطقه عملیاتی جنوب بگذارد قطعا متاثر می‌شود چراکه به نوعی برای اخلاص دعوت شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان با بیان اینکه راهیان نور از سال ۷۶ آغاز شده و مردم قبل‌تر از آن به مناطق جنگی فتح المبین و فکه در رفت و آمد بوده اند، یادآوری کرد: گا‌ها خانواده‌ها بالاخص خانواده‌های شهدای منطقه خوزستان در تعطیلات هفتگی و ... در مناطق حفاظت شده و پاکسازی شده جهت زیارت و توسل به شهدا حضور پیدا می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه این واقعه پر برکت راهیان نور در سال‌های ۷۶ رنگ ملی به خود گرفت و با سفر مقام معظم رهبری به شلمچه این گونه کاروان‌ها از رونق چند برابری برخوردار شد، تصریح کرد: راهیان نور به عنوان یک آرمان ملی و نماد انقلابی اسلامی در میان جوانان ایران مطرح است.

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی اذعان داشت: جوانان و کسانی که به سفر راهیان نور اعزام می‌شوند درس با ارزش بودن وطن، انقلاب اسلامی، مردم ایران زمین و ارزش‌های انسانی خواهند آموخت و یاد می‌گیرند که آن قدر ارزش‌های آن‌ها مهم بوده است که برایش این همه جوان شهید، جانباز و ایثارگر داده ایم.

وی اذعان داشت: این مردم از نماد اصلی فرهنگ خود یعنی شهیدان دفاع مقدس و حرم دست برنمی دارند و نخواهند برداشت و این مردم عزیز و شهید پرور کسانی را که چه سلبریتی باشد چه عمامه به سر به شهدا دهن کجی کنند به زیر می‌کشند.
ارسال نظرات