سید ساجد یعقوبی
فرمانده نیروی انتظامی اردبیل:
فرمانده نیروی انتظامی اردبیل: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم، ولی مخالف با بی‌قانونی، ناامنی و سد معبر عمومی هستیم و با این افراد به شدت برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۸۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

پلیس مخالف شادی مردم نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار حسین عبدی عصر امروز در جمع فعالان سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل که در فرماندهی انتظامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما مخالف شادی مردم نیستیم ولی مخالف با بی‌قانونی، ناامنی و سد معبر عمومی هستیم و با این افراد به شدت برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به رفتارهای پرخطر در شب چهارشنبه آخر سال در سطح شهر اردبیل گفت: لازم است تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی و رسانه‌ها با ادبیات و موضوعات تاثیرگذار مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان را مورد خطاب قرار دهند تا میزان حوادث و خطرات در این ایام کاهش یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: جامعه باید با مشارکت و همکاری سازمان‌های مردم نهاد توانمند شود و لازمه این مساله توانایی خود این مجموعه‌ها و داشتن انسجام در برنامه‌ها خواهد بود.

عبدی بیان کرد: امسال بیش از یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۵۰ عدد مواد محترقه در سطح استان کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشتیم.

وی ادامه داد: میزان مجروحین حوادث روزهای پایانی سال در سال گذشته ۸ مورد بوده است که این میزان امسال تا به این لحظه به یک نفر رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل یکی از استان‌های بسیار امن کشور است، اضافه کرد: خوشبختانه نظارت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح استان بسیار بالا است و افرادی که مرتکب جرمی می‌شوند از طرف جامعه مورد سرزنش قرار می‌گیرند.

عبدی با تاکید بر اینکه ما در اردبیل معتاد متجاهر داریم، افزود: ماده ۱۶ و پیگیری انجام آن در استان اردبیل مطالبه پلیس است که در این زمینه نیز امسال میزان کشفیات مواد مخدر ۸ درصد در سطح استان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: بحث تعالی رفتار پلیس به صورت جدی در نیروی انتظامی استان اردبیل پیگیری می‌شود و ما امروز حضور پلیس در جامعه را از حالت پس رویدادی به حالت پیشگیرانه سوق می‌دهیم تا شاهد نتیجه مطلوب‌تری در سطح جامعه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار