معاون عملیات فرمانده انتظامی هرمزگان:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال

معاون عملیات نیروی انتظامی استان از تدابیر ویژه پلیس برای برخورد قاطع با خودروهای هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۹۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سرهنگ عبدالله حسن زاده، معاون عملیات فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: فرهنگ سازی و آموزش همگانی از اولویت های پلیس است و همچنین به منظور صیانت از امنیت عمومی در شب آخر سال تدابیر ویژه ای در پلیس هرمزگان صورت گرفته است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه اقدامات امنیتی ویژه ای  در دریا و خشکی برای پیشگیری از ورود مواد محترقه و منفجره صورت گرفته است، تصریح کرد: تیم های ویژه ای برای بازرسی محسوس و نامحسوس از اماکن و صنوف در دریا و خشکی صورت گرفته و به ارازل و اوباش تذکر جدی برای وقوع هرگونه جرم وجنایت صورت گرفته است.

حسن زاده  ادامه داد: طبق ماده ۱۲ قانون مجازات اسلامی هر گونه خرید و فروش مواد محترقه از شش ماه تا دو سال حبس و مجازات وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش ۳۲ درصدی کشف مواد محترقه در سال جاری افزود: به دلیل افزایش آگاهی شهروندان تقاضای مواد محترقه و منفجره در استان کاهش یافته و امیدواریم  چهارشنبه سوری امسال بدون حادثه ناگوار سپری شود.

معاون عملیات فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: هر خودرویی که در چهارشنبه آخر سال باعث ایجاد مزاحمت و اقدام به پرتاب  مواد محترقه و آتشزا به بیرون از ماشین خود باشد خودرو توقیف شده  و طبق قانون برخورد می شود.

حسن زاده با بیان اینکه هر ساله وضعیت استان در چهارشنبه سوری رو به بهبود و آسیب ها کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: والدین نظارت کافی بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا شیرینی این شب و ایام تعطیلات نوروزی به کام خودشان و دیگران تلخ نشود.

ارسال نظرات