به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان با حضور فرمانده سپاه ناحیه مه ولات، کارکنان این موسسه و با حضور جمعی از خیرین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۹۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
 مسئول موسسه خیریه امام علی (ع) شهرستان مه ولات در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت‌پوشش این موسسه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در راستای ترویج ازدواج و اجرای سنت حسنه دین مبین اسلام به مناسبتاز ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰ سری جهیزیه و هر یک به ارزش ۱۵ میلیون ریال و جمعا ۱۵۰ مبلیون ریال است را با کمک خیرین نیکوکار وستاد خواهران این شهرستان را به نوعروسان مستعد به خانه بخت آماده کرده‌اند.

محمد پایه گزار گفت: این موسسه افتخار دارد که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفای نقش کند و به عنوان یک موسسه خیریه مردمی در شهرستان با موضوعات امور نیکوکاری، توانمند سازی، تقویت بنیان خانواده و … فعالیت می‌نماید.

وی با اشاره به اینکه هدف از اهدای جهیزیه به ۱۰ نو عروس از اول سال جاری تا کنون ترویج ازدواج آسان در جامعه است که ۱۰ زوج جوان مه ولاتی با کمک خیران زندگی مشترک خود را آغاز کردند، افزود: اجاق گاز و یخچال وسایر لوازم ضروری از جمله جهیزیه‌های تهیه شده برای این زوج‌ها بود که براساس نیاز زوج‌ها تأمین شده است.

وی خاطر نشان کرد: مقدس‌ترین کانون در جامعه کانون خانواده است و ایثار و قناعت و گذشت با تعالیم آموزه‌های دینی می‌تواند پشتوانه تداوم زندگی و آرامش در جامعه باشد و تحکیم بنیان خانواده پایدار را به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها