جمعی از برنامه سازان حوزه ایثار وشهادت صدا وسیمای مرکز زنجان به مناسبت روز شهید در مراسمی تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۳۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در مراسم تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برنامه سازان حوزه ایثار و شهادت با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان نظام ، ترویج  فرهنگ ایثار وشهادت  درجامعه را مهمترین راهکار مقابله با این هجمه ها دانست.

صفری با تاکید بر لزوم تولید کارهای فاخر هنری برای ترویج  این فرهنگ ناب وانتقال ارزشهای دفاع مقدس درجامعه گفت: قوام وپایداری انقلاب اسلامی در گرو تبیین فرهنگ ایثار وشهادت به نسل امروز  به ویژه جوانان ونوجوانان است و می بایستی برای این قشر از جامعه برنامه های جذاب داشته باشیم.

وی امنیت کنونی کشور را مدیون ایثارگری های  مدافعان حرم دانست و افزود: مستند های فاخر برای سه شهید مدافع حرم استان در سال آینده  در تجلیل از این رشادتها تولید خواهد شد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان اظهار داشت: برنامه پلاک ، سه هزارشهید استان زنجان را درقالب شرح زندگی و وصیت نامه شهدای استان معرفی می کند و هم اکنون  این برنامه الگویی موفق از برنامه سازی در حوزه ایثار وشهادت برای  سایر استانها شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان هم در این مراسم  باتشریح برنامه های روزبزرگداشت شهید در استان از صدا وسیمای مرکز زنجان به خاطر پوشش شایسته برنامه های حوزه ایثار وشهادت قدردانی کرد.

کاظمی با اشاره به لزوم برجسته سازی فرهنگ ایثار در جامعه، افزود: وصیت نامه های شهدا استان در 8جلد تهیه وتدوین می شود.

درادامه این مراسم اعضای حاضر درجلسه به بیان دیدگاههای خود در رابطه با ترویج فرهگ ایثار وشهادت در جامعه پرداختند.

در پایان این مراسم به مناسبت روز شهید ، تعدادی از برنامه سازان فعال صدا وسیمای مرکز زنجان در حوزه ایثار وشهادت  توسط مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شدند.

ارسال نظرات