خبرهای داغ:
حمله به سفارت ایران در لندن و همزمان در اتریش پرده از رازهایی کنار زد که در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۶۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

خبرگزاری بسیج قزوین:حمله به سفارت ایران در لندن و همزمان در اتریش پرده از رازهایی کنار زد که در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست. انگلستان نا امن ترین کشور برای سفارت ایران بوده که تاکنون بیش از چهار بار مورد حمله قرار گرفته است.
در دهه ۶۰با اشغال سفارت ایران دو نفر از کارکنان سفارت به شهادت رسیدند و چهار نفر نیز زخمی شدند که بلافاصله پلیس متروپلیتن بریتانیا اشغال کنندگان را در محوطه سفارت تیرباران کرد تا پرده ای از جنایات آنها در تاریخ ناشناخته باقی بماند.
بیش از چهار بار سفارت ایران در چهار دهه اشغال شده که در همه موارد رد پای دولت بریتانیا در کار بوده که هیچ واکنشی از طرف مسئولان نداشته است. متعاقب این همه هم زمان در اتریش هم سفارت ایران مورد حمله قرار گرفته که باز هم سکوت سرد دولت مردان را به همراه داشت.
پس از اینکه سفر بن سلمان به بریتانیا قطعی شد با موج گسترده مردم مواجه گردید و نسبت به فروش سلاح به عربستان و کشتار عظیم مردم یمن فعالیت های ضد جنگ به اوج رسید.دولت بریتانیا برای به حاشیه بردن این سفر با هماهنگی کامل فرقه شیرازی ها اقدام به اشغال سفارت نموده و بیش از۲ روز ۴ فرد که با سلاح سرد به سفارت ایران حمله کرده بودند اقدام به کارهای تفرقه افکنانه و اهانت به مقدسات اهل تسنن و پرچم ایران نمودند.
دریغ از یک موضع کگیری در داخل ایران و آن قدر که برای سفارت شیطان و وهابیت گریبان چاک می کردند. عده ای در هرم اصلاحات می گفتند: همه چیز داشت درست می شد که عده ای رفتند سفارت را اشغال کردند نگذاشتند!
انقلاب و تمام بدنه نظام را برای لبخند روباه پیر به حراح انتخاباتی گداشتند! اما انگلستان برعکس آقایان فکر می کنند و اعلام می کنند؛ همه چیز داشت خراب می شد تا اینکه عده ای سفارت را اشغال کردند درست شد اگر فرقه سید صادق شیرازی نبود در ایران و انگلستان منافع استکباری آنها به خطر می افتد.
همان جریانی که در تهران با اشغال سفارت انگلستان در قلهک ایران را متهم کردند همان ها با چراغ سبز انگلستان سفارت ایران را اشغال کردند.
به نظر می رسد با اشغال سفارت ایران در نروژ و بریتانیا اتفاقات عجیب سیاسی در داخل ایران به وقوع خواهد پیوست و با اینکه منافع ملی درآن تعریف شده بازهم به حاشیه می رود. انگلستان هزینه گیلاس های شراب را از ایران گرفت اما با اینکه از اقتدار پوشالی و برجامی دم میزنیم هیچ کاری برای احقاق منافع ملی نتوانستیم انجام دهیم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها