مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد

اهدای 7000 جلد کتاب حوزه دین در سیستان و بلوچستان

كتابخانه حوزه دين اداره كل تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان درطول سال 96،تعداد 7000جلد کتاب تخصصی درحوزه دین را به ارگانها و نهادهای دولتی و اشخاص حقیقی اهداء کرد
کد خبر: ۸۹۹۹۱۷۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی با اعلام این خبر گفت: این واحد فرهنگی ازابتدای تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی درسال ۱۳۶۰ با موضوع کتب دینی به نام کتابخانه حوزه ودین (شبستان) شروع بکار نمود ه. و با هدف ارتقاء تغذیه فکری ائمه جماعات و روحانیون مستقر در روستا‌ها و همچنین مخاطبین دیگر دوستدار کتب دینی و مذهبی در ادارات سازمان ومساجد برخوردار از روحانیون مستقر بنیاد شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: این واحد فرهنگی درزمینه‌های مختلف فعالیت قابل توجه برای مخاطبین خود داشته ودارد واین کتابخانه بیش از ۹۰۰۰ جلد کتا ب. با موضوعات دینی و مذهبی برخوردار و مجهز به سیستم نرم افزار برای ثبت ودریافت نمودن کتاب درکمترین زمان برخوردار است.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به اینکه این واحد فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع درطبقه زیر زمینی قرار دارد اظهار داشت: تعداد کتب امانی داده به اعضاء ۲۰۰۰ جلد، اهدای ۳۵۰۰ جلد کتاب به ارگان‌ها ونهاد‌های دولتی، اهدای ۷۰۰ جلد کتاب به اشخاص حقیقی، پذیرش ۲۰ عضو جدید، اهدای ۲۷۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های حوزه دین وروستایی از جمله فعالیت‌های این واحد فرهنگی در طول سال ۹۶ می‌باشد.

گفتنی است، این کتابخانه در وقت اداری بر روی مخاطبین و اعضاء باز می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار