مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

کمک به زندانیان جرائم غیر عمد کمک به حفظ شرافت و انسانیت این قشر بی پناه است

کد خبر: ۸۹۹۹۱۷۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با مدیر عامل ستاد دیه استان با بیان اینکه جرائم غیر عمد وقایعی هستندکه همه آحاد جامعه ممکن است به آن مبتلی شوند، گفت: کمک به زندانیان جرائم غیر عمد کمک به حفظ شرافت و انسانیت این قشر بی پناه است و هر فعالیتی در راستای پیشگیری  از وقوع جرائم غیر عمد میتواند  بر صیانت از سلامت اجتماعی بیافزاید.

صفری با اعلام خرسندی از تعامل با ستاد دیه استان، برای تحقق اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه اعلام آمادگی کرد و افزود: از ظرفیت های رسانه طبق برنامه ریزی مدون و هدف گذاری شده در بسترهای مخلف صدا، سیما، تولید محتوی و خبر استفاده حداکثری خواهد شد.

مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان هم در این دیدار  ضمن قدردانی از همکاری های خوب و موثر صدا و سیمای مرکز زنجان با این ستاد ، این تعامل سازنده را در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع جرائم غیر عمد و همچنین جذب کمک خیرین و نیکوکاران استان مهم و تأثیرگذار عنوان کرد .

خلجی با بیان اینکه ستاد دیه استان در 11 ماه گذشته سال جاری توانسته با کمک های خیرین و نیکوکاران تعداد296 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد نماید افزود: این ستاد آزادی تعداد دیگری از زندانیان جرائم غیرعمد را در آستانه عید نوروز در دستور کار خود قرار داده که کمک های خیرین را بیش از پیش می طلبد. در پایان این دیدار از مدیرکل صداوسیما و برخی از مدیران و برنامه سازان مرکز با اهداء لوح تقدیر ، قدردانی به عمل آمد .

ارسال نظرات