خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی پژوهشی شاهرود گفت: کارگاه آموزشی کسب و کار دانش محور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۲۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
علی گرمه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار دانش محور (کارآفرینی) با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: این کارگاه دو روزه با همکاری بسیج علمی پژوهشی استان و دانشگاه صنعتی در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی این دانشگاه با حضور قریب به ۸۰ نفر از علاقمندان به کسب و کار دانش محور (کارآفرینی) برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه هفت محور و کلاس به شرکت کنندگان ارائه شد که عبارت بود از راه اندازی کسب و کار دانش محور، ثبت شرکت، ثبت اختراع، آشنایی با فرآیند‌های حوزه غذا و دارو، آشنایی با فرآیند‌های اداره استاندار و تحقیقات، آشنایی با امور مالیاتی و آشنایی با فرآیند‌های بازاریابی که با حضور اساتید و کارکنان ادارات مرتبط برگزار گردید.
گرمه با اشاره به برگزاری آزمون پایان دوره گفت: در پایان این کارگاه آزمون از شرکت کنندگان انجام و گواهینامه گذراندن این دوره به شرکت کنندگان اهدا گردید.
در این کارگاه، مسئولین بسیج علمی پژوهشی استان سمنان نیز حضور داشتند.
لازم به ذکراست پایگاه علمی شهید بسطامی و مرکز رشد علمی شهید تهرانی مقدم بسیج علمی شهرستان شاهرود با هدف حمایت از نخبگان و مخترعین جوان دانشگاهی و غیر دانشگاهی در شاهرود فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون در حمایت از نخبگان و مخترعین نیز فعالیت‌های مختلفی را داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها