خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین گفت:

آمادگی سازمان بسیج پزشکی برای چهارشنبه آخرسال در کنار سایر ارگانها

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اذعان کرد: کلیه نهادهای خدمت‌رسان به صورت تمام‌وقت آماده خدمترسانی به مردم بوده و مراکز درمانی نیز با حضور متخصصان لازم آماده پذیرش آسیب‌دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۶۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص چهارشنبه آخر سال و اقدامات سازمان بسیج پزشکی در این راستا اظهار کرد: تمامی پایگاه‌های اورژانس استان که عمدتا شامل بسیجیان هستند در چهارشنبه آخرسال آماده‌باش خواهند بود.
وی به همایشی که با محوریت چهارشنبه آخر سال در روز یکشنبه 21 اسفندماه برگزار شد تصریح کرد: با توجه به همایش صورت گرفته و هماهنگی ‌های در نظر گرفته شده، نهادهای مختلفی چون آتش‌نشانی در کنار سازمان بسیج پزشکی برای داشتن چهارشنبه آخر سالی با ایمنی هر چه بیشتر به صورت آماده‌باش هستند.
این مسئول ابراز داشت: کلیه نهادهای خدمت‌رسان به صورت تمام‌وقت آماده خدمترسانی به مردم بوده و مراکز درمانی نیز با حضور متخصصان لازم آماده پذیرش آسیب‌دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال خواهند بود.
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین فرهنگسازی را بهترین راهکار برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخرسال عنوان کرد و گفت: هرچند که آمار آسیب‌دیدگان در چهارشنبه آخرسال نسبت به سال‌های پیش کاهش چشمگیری داشته است ولی برای به حداقل رساندن این آسیب‌ها باید فرهنگسازی مناسبی اتخاذ شود.
طایفه مطرح کرد: سازمان بسیج پزشکی از طریق سامانه‌هایی که در سطح مراکز در اختیار دارد و هم‌چنین پایگاه‌های موجود به اطلاع‌رسانی از آسیب‌های احتمالی چهارشنبه آخرسال و هم‌چنین فرهنگسازی در این زمینه پرداخته است.
وی خاطرنشان کرد: توزیع بروشورهایی در خصوص انجام اقدامات اولیه، شماره اورژانس، مراکز درمانی پذیرای آسیب دیدگان و دیگر اطلاعات لازم برای کمک به افراد احتمالی که در چهارشنبه سوری دچار آسیب شده‌اند از دیگر اقدامات سازمان بسیج پزشکی برای چهارشنبه آخرسال می‌باشد.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: لازم به ذکر است که مراکز درمانی مرتبط به سازمان بسیج پزشکان در چهارشنبه آخرسال و هم‌چنین در ایام نوروز پذبرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها