توئیتر به منظور مقابله با افرادی که اقدام به کپی کردن و بازنشر گسترده و بدون اجازه توئیت‌های ارسالی کاربران می کنند، هزاران حساب کاربری متخلف را مسدود کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۷۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸


به گزارش خبرگزاری بسیج، حساب های بسته شده متعلق به گروهی از کاربران بوده اندکه تویئت های مختلفی را به اشتراک گذاشته و در مواقعی با ارسال حجم زیادی از توئیت ها نسبت به حملات تخریبی نسبت به دیگر کاربران اقدام می کردند. همچنین در بسیاری از موارد، مالکان حساب های متخلف حقوق مالکیت معنوی دیگر کاربران را نقض می کردند.

متخلفان برای به اشتراک گذاری سریع و بدون اجازه محتوای مدنظر خود از سرویس ها و خدماتی همچون Tweetdeck استفاده می کردند. توئیتر اعلام کرده که چنین اقداماتی نقض صریح سیاست های این شرکت محسوب می شود و هیچ فردی حق ندارد از این شبکه اجتماعی برای ارسال انبوهی از هرزنامه ها استفاده کند.

در مواردی افرادی که در چنین تخلفاتی دست داشتند پول هایی را نیز برای این کارها دریافت می کردند. از جمله حساب های مشهور در توئیتر که به همین علت مسدود شده اند می توان به @Dory، @GirlPosts، @SoDamnTrue، @reiatabie، @commonwhitegiri، @teenagernotes، @finah، @holyfag و  @memeprovide اشاره کرد.

ارسال نظرات