خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه صاحب الامر(عج)سمنان از توزیع سبد کالای عید ویژه ی نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۸۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

محمد هادی مظاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره بر اینکه در این ایام که همه در تکاپوی خریدهای سال نو هستند نباید محرومین را فراموش کنیم،اظهار داشت: یکی از چیزهایی که باید مورد توجه قرار دهیم کمک به همنوعان است؛ به خصوص در این ایام که کودکان ذوق و شوق خرید های عید و پوشاک نو را دارند نباید از مستضعفین غافل باشیم.
وی ادامه داد: کمک به یکدیگر از مواردی است که ائمه معصومین و به ویژه خداوند به انجام آن تاکید و سفارش بسیار کردند؛چرا که مسلمان واقعی باید در مشکلات حامی و یاور نیازمندان باشد.
وی افزود: پایگاه صاحب الامر(عج)سمنان نیز از این وظیفه ی دینی غافل نماند و با برگزاری جلسه شورای تعاون و خدمت رسانی به محرومین اقدام به شناسایی افراد نیازمند و محروم کرد.
فرمانده پایگاه صاحب الامر(عج)سمنان خاطرنشان کرد: پس از شناسایی خانواده های نیازمند و با برنامه ریزی و هماهنگی شورای تعاون و خدمت رسانی پایگاه مقرر شد سبد کالای غذایی شامل آجیل،شیرینی و پوشاک به مناسبت فرارسیدن سال نو به خانواده های مستضعف اهدا شود.
وی با بیان اینکه پایگاه صاحب الامر(عج)تعدادی از خانواده های محروم را تحت پوشش خود قرار داده است گفت: این پایگاه علاوه بر فعالیت های مختلف خود این عمل انسان دوستانه را از وظایف خود می داند و با همت مسئولین و کادر در راستای محرومیت زدایی نیز تلاش می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها