دستگاههای متولی ضرورت دارد برای ارتقاء امنیت اجتماعی هم استانی ها و مسافران نوروزی بیش از پیش تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۲۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداریتلاش دستگاه‌های متولی برای ارتقاء امنیت در ایام نوروزی در جلسه کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی استان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به نقاط مختلف استان گفت::دستگاه‌های متولی باید برای ایجاد سفری امن و آرام هم برای مردم استان و هم برای گردشگران نوروزی تلاش کنند.
حجه الاسلام میرمحمدی به نقش اصحاب رسانه و مردم برای تحقق این مهم اشاره کرد و افزود:رسانه‌ها باید با فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی مردم را برای مشارکت و همراهی با دستگاه‌های متولی جهت ارتقا امنیت اجتماعی ترغیب کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت::به همین منظور ۱۹ پایگاه ثابت و سیار در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان استقرار می‌یابند.
جهانبین افزود:در کنار این پایگاه‌ها ۳۲ پایگاه دیگر از جمله پایگاه سلامت، فضای دوستدار کودک، چادر خیمه نماز و کمپین (نه گفتن به تصادفات جاده‌ای) راه اندازی می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان هم یکی از اولویت‌های کاری پلیس در تعطیلات نوروزی را فراهم کردن سفری امن و خاطره انگیز برای مردم استان و مسافران نوروزی برشمرد و گفت::برای تحقق این مهم پلیس همه توان خود را از نیروی انسانی تا تجهیزات خودرویی را بکار خواهد گرفت.
سرهنگ سلامی خواستار مشارکت و همراهی سایر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت مردم برای ارتقاء امنیت اجتماعی شد.
ارسال نظرات