استاندار لرستان:

خانواده شهدا باید الگوی پایداری و صبر جامعه باشند

استاندار لرستان گفت: شهدا و خانواده شهدا به دلیل پایداری و صبر باید الگوی جامعه باشند.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۲۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در دیدار با فرزندان شهید شاغل در استانداری و فرمانداری‌ها که به مناسبت بزرگداشت روز شهید برگزار شد، گفت: راه نجات و بقای کشور پایبندی عملی به آرمان‌ها و اهداف شهدا والامقام و الگو قرار دادن آنان است.
خادمی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده شهدا به دلیل پایداری و صبر باید الگوی جامعه باشند، عنوان کردند: فرزندان شهدا مایه مباهات جامعه هستند.
وی با اشاره به توانمندی‌های فرزندان شاهد اظهار کرد: فرزندان شهدا باید با تأسی از پدرانشان در تمام عرصه‌ها پیشگام بوده و بتوانند در جامعه تأثیرگذار باشند.
خادمی خاطرنشان کرد: انگیزه‌هایی که پدران شما داشته‌اند حرکت در مسیر خداوند بوده است.
وی با تأکید بر اینکه بی‌تردید عظمت و ذات پاک شهدا در وجود فرزندانشان نیز نهفته است، افزود: باید فرزندان شهید از سایرین متفاوت‌تر و مشخص‌تر باشند و به نیرو‌های فاخر هر سازمان تبدیل گردند.
وی افزود: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را درراه تحقق آرمان‌های والای نظام و انقلاب نثار کرده و با ازخودگذشتگی و جان‌فشانی موجب ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و امروز صبر و بردباری خانواده و فرزندان معظم شهدا مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان گذاشته است.
وی بابیان اینکه خانواده‌های شهدا الگوی جامعه هستند، خاطرنشان کردند: الگوی رفتاری و کرداری خانواده‌های شهدا باید صدیقه طاهره (س) باشد.
خادمی افزود: خوشبختانه مدیران فعلی استان از آزادگان، جانبازان، ایثارگران و یا خانواده‌های شهدا هستند و برای رفع مشکلات این قشر دلسوزانه تلاش می‌کنند.
استاندار لرستان در خصوص مشکلات استخدامی فرزندان شاهد، اظهار کرد: در این میان دولت در قبال فرزندان شهدا وظیفه بسیار سنگین‌تری را بر دوش دارد و مدیران نیز تمام توان خود را برای فراهم کردن زمینه اشتغال این عزیزان و همچنین تبدیل وضعیت آنان بکار می‌گیرد.
استاندار لرستان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار جهت، مقرر شد که در اسرع وقت خدمات ارزنده‌ای برای اشتغال و تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران صورت گیرد.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از فرزندان شهدای شاغل در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات