مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع):

دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران بسیج خراسان رضوی برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) از برگزاری دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران بسیج خراسان رضوی و مدیران روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه استان فردا در مشهد خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۳۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
سرهنگ پاسدار محمدرضا حقدادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری دوره یک روزه آموزشی تخصصی مدیران روابط عمومی و تبلیغات و خبرنگاران افتخاری بسیج در رده‌های سپاه استان فردا در مشهد خبر داد.

وی، توانمندسازی خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج و مسئولین روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه استان در مباحث خبر و عکاسی خبری را هدف عمده این دوره عنوان کرد.

حقدادیان یادآور شد: در این دوره، کارگاه‌هایی با عناوین باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور دکتر اسماعیل احمدی؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج مستضعفین و خبرنویسی (مقدماتی و پیشرفته) و عکاسی خبری با حضور اساتید دانشکده خبرنگاران مشهد در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت برگزار می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه عکس خبری و برگزاری مسابقه عکس خبری در حاشیه این برنامه و معرفی نفرات برتر در این زمینه اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) از برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره فردا ساعت ۸ با سخنرانی دکتر اسماعیل احمدی و سید احمد حسینی؛ مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) و دیگر مسئولین سپاه استان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها