خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان قم، یک نفر به تعداد نمایندگان این استان در مجلس آینده اضافه شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
نمایندگان قم در مجلس آینده ۴ نفر می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: این شهر پایگاه انقلاب اسلامی و مرکز تشیع است و به همین دلیل از مدیران ملی انتظار داریم که به شهر قم توجه کنند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وسعت و جمعیت شهر قم به صورت مستمر رو به افزایش است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس با توجه به ظرفیت‌های استان قم، یک نفر به تعداد نمایندگان این استان اضافه کرد و نمایندگان قم در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی چهار نفر خواهند بود.

امیرآبادی با اشاره به بی توجهی به بافت تاریخی شهر قم اظهار کرد: با وجود اینکه این بافت خاستگاه انقلاب اسلامی بوده است، اما به بافت تاریخی شهر قم بی توجهی شد و اعتباراتی برای توسعه این بافت تخصیص پیدا نکرد.

وی ادامه داد: ردیف بودجه سه شهر مذهبی براساس برنامه ششم توسعه است و نباید به دلیل وجود این ردیف، اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به استان قم تخصیص پیدا نکند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم که وزارت راه و شهرسازی بودجه خوبی را به استان قم تخصیص دهد.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت محله اسماعیل آباد اظهار کرد: وضعیت این محله در حاشیه شهر قم در شان این شهر نیست و خارج از بافت مسکونی شهر قم است، هم اکنون حدود ۸۰۰ خانوار در محله اسماعیل آباد زندگی می‌کنند و باید فکری به حال این محله شود.
ارسال نظرات