خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: اعزام ایمن و رعایت کلیه مسائل ایمنی و امنیتی و ارتقای کیفیت برنامه های راهیان نور در اولویت و در دستور کار قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان است.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۵۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

علی خالقیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: با بهره گیری از سخنان گهربار و نورانی حضرت امام خامنه در خصوص دفاع مقدس که گنج است که باید با فناوری نو از آن استفاده کرد؛ بنابراین یکی از مهمترین بسترها و فناوری ها عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور می باشد که امسال قرارگاه راهیان نور استان با نگاه تحولی به راهیان نور و توجه به اعزام قشری و تخصصی و ارتباط دائم و مستمر با شرکت کنندگان در سفرهای راهیان نور از استان سمنان در بخش دانش آموزی تعداد سه هزار نفر و در بخش دانشجویی دو هزار نفر را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کرد.

وی افزود: برای نخستین بار رؤسای دانشگاه های استان سمنان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان سمنان به مدت دو روز از مناطق دیدن کردند.

فرمانده  قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان بیان کرد: برنامه راهیان نور دانشجویی از 17 اسفندماه آغاز و تا 26 اسفند ادامه دارد و در اردوی روسای دانشگاه ها این عزیزان از اردوگاه اندیمشک شهید شوکت پور یادمان های فتح المبین، زیارتگاه شوش دانیال، معراج الشهدا و بازدید از اردوگاه شهید شاطری(خرمشهر) و شرکت در از جماعت دانشجویان نماز مغرب و عشاء در کنار دانشجویان بودند و در روز دوم رؤسای دانشگاه ها از یادمان والفجر هشت، یادمان ذوالفقاری آبادان، نماز ظهر و عصر در مسجد جامع خرمشهر و شرکت در یادمان نهر خین و شلمچه از برنامه های پایانی آنها بود.

خالقیان گفت: در برنامه های راهیان نور مردمی قرار است تعداد پنج هزار نفر از مردم عزیز استان در قالب کاروان به مناطق جنوب اعزام شوند و بخشی نیز در قالب خودروهای شخصی که امسال اسکان و غذا برای شرکت کنندگان با خودروهای شخصی رایگان بوده و دو اردوگاه استان سمنان در این مناطق آماده استقبال زائران هستند.

وی افزود: هدف اعزام ایمن و رعایت کلیه مسائل ایمنی و امنیتی و ارتقای کیفیت برنامه های راهیان نور با استفاده از برنامه های ستاد فرهنگی راهیان و توجه ویژه به مسائل محتوایی با بکارگیری راوی و مبلغ و روحانیان برجسته و انقلابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها