خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: اسلام دینی است که تاکید می‌کند ما خانه‌ای را که برای مرده می‌سازیم هم باید محکم بسازیم، بنابراین ساختن خانه‌ای که با زلزله چند ریشتری خراب شود، خلاف رویکرد و دستورات اسلام است.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۵۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
ساخت خانه ناایمن خلاف دستورات اسلام است/قبر را هم باید محکم ساخت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله جوادی آملی در دیدار استاندار کرمانشاه با تسلیت مجدد زلزله کرمانشاه اظهار کرد: این سانحه سنگین را مجدداً به بزرگواران کرمانشاه تسلیت می‌گوییم و از رهبر و مسؤولان حق شناسی می‌کنیم که به کمک و همدردی با این عزیزان پرداختند.

وی ادامه داد: ما مسلمانانیم و اسلام آیین زندگی است؛ پیامبر (ص) هم در مراسم دفن پسرشان و هم در مراسم دفن یکی از مومنین این نکته را گوشزد کرد که حتی باید قبر مرده را محکم بسازیم. اسلام دینی است که تاکید می‌کند ما خانه‌ای را که برای مرده می‌سازیم هم باید محکم بسازیم، بنابراین ساختن خانه‌ای که با زلزله چند ریشتری خراب شود، خلاف رویکرد و دستورات اسلام است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید کشور را با دین و عمل مبتنی بر علم ساخت؛ امیدواریم از این به بعد به همت شما و دیگر مسؤولان، کرمانشاه که همواره جای رشد معنویت، کرامت و پهلوانی بوده است بیش از پیش آباد گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها