خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه دشمن یک جنگ هویتی طراحی کرده است، گفت: نسخه شفابخش در این شرایط روی آوردن به مساجد و تقویت همین حلقه‌های صالحین است که ما باید با جذابیت بخشی حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی را پر رنگ کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۹۳۷۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

تقویت حلقه‌های صالحین و مساجد نسخه شفابخش در برابر جنگ هویتی دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه کبودراهنگ با آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت الله عباس کعبی در این دیدار در جمع بسیجیان کبودراهنگ اظهار داشت: هر چه جلوتر می‌رویم توطئه‌ها علیه مکتب اهل بیت(ع) پیچیده‌تر می شود و به همان اندازه پیروزی‌های جمهوری اسلامی بزرگ‌تر است.

وی افزود: وضعیت جامعه امروز وضعیت جنگ احزاب است اما نه از طریق جنگ نظامی بلکه از راه فرهنگی و جنگ نرم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه دشمن یک جنگ هویتی طراحی کرده که این جنگ هویتی سه ضلع دارد؛ ضلع اول این جنگ هویتی این است که می‌خواهند این نقطه اتصال اسلام و ایران را از راه ملی‌گرایی و تاریخ باستان ایران جدا کنند و همواره دم از تاریخ 7 هزار ساله ایران می‌زنند .

وی ادامه داد: ضلع دوم آن انقلاب‌زدایی و تطهیر دوران پهلوی است و همچنین ناکارآمد نشان دادن این نظام است.

کعبی با بیان اینکه ضلع سوم این جنگ نیز ترویج فساد اخلاقی و برهنگی و غرب گرایی تصریح کرد: نسخه شفابخش در این شرایط روی آوردن به مساجد و تقویت همین حلقه‌های صالحین است که ما باید با جذابیت بخشی حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی را پر رنگ کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات