اعزام مددجویان به کربلای معلی

608مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان به کربلا اعزام شدند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 608 مددجوی تحت پوشش این نهاد امسال به صورت زمینی به سفر معنوی کربلای معلی اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۹۹۳۸۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سیدمحمدعلی حسینی اظهار داشت: این اردو‌های زیارتی با هدف رشد آگاهانه ایمانی، تقویت بنیه اعتقادی و روحیه خودباوری اجرا شده است.

وی افزود: برگزاری این اردو‌های زیارتی ویژه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، مادران و دختران، دختران بازمانده از تحصیل، دختران در آستانه ازدواج، سالمندان، مردان سرپرست خانوار و همسران جوان تحت حمایت با هدف تاثیر مثبت در تقویت روحیه آنان در بخش‌های توانمندسازی و خودکفایی بوده است.

وی گفت: در کنار ارائه خدمات فرهنگی، طرح 'شوق زیارت' با استفاده از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار سیستان و بلوچستان برای اعزام مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند در حال اجراست تا با کمک خیران برای نخستین بار زمینه سفر این اقشار فراهم شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع بصیرت عاشورایی، مراسم آموزش آداب زیارت، تصحیح قرائت نماز، برخورداری از پوشش بیمه ای، پرداخت هزینه سفر‌های زیارتی به ارزش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از جمله مزایای نام نویسی زائران در این طرح است.
ارسال نظرات