خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی اولویت رسانه ملی است

مدیرکل صداو سیمای مرکز گلستان گفت: گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی اولویت رسانه ملی بوده و رسانه ملی با کمک به گسترش فرهنگ بسیج و جهاد، نقش مهمی را در آگاه سازی جامعه بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در دیدار با مسئول جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه در اداره امور کشور جایی که تفکر بسیجی حاکم بوده همواره موفق بوده ایم، اظهار داشت: رسانه ملی با کمک به گسترش فرهنگ بسیج و جهاد، نقش مهمی را در آگاه سازی جامعه برعهده دارد.

وی تاکید کرد: ما به دنبال گسترش فرهنگ ایثار وشهادت هستیم چرا که زمانی که روحیه بسیجی که همان روحیه ایثار، شجاعت، عدالت طلبی، ظلم‌ستیزی و بندگی حق است، بر برنامه‌سازی‌های صدا و سیما حاکم شود، مردم رسانه ملی را در همه سختی‌ها و ناملایمات، پناهگاه و امید خود می‌دانند، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس بسیج پناهگاه و امید مردم بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان تصریح کرد: هم‌اکنون 270 شبکه ماهواره ای به زبان فارسی با هدف استحاله و براندازی در صدد تخریب ساختارها و هنجارهای اسلامی ایرانی هستند و رسانه ملی به تنهایی در حال مقابله با اثرات مخرب این شبکه‌های معاند است.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد : ما به دنبال ایفای نقش خود با بصیرت و نگاه بصیرت سیاسی هستیم از دریچه برنامه‌سازی به دنبال آن هستیم وبانوان تاثیر زیادی در این بصیرت‌افزایی در جامعه دارند.

مسئول جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان هم در این نشست گفت : زن مسلمان ایرانی در مقاطع مختلف و در حوزه‌های گوناگون آزمایش خود را گذرانده و پیروز بیرون آمده است.

تجری افزود: ترویج و تبیین تفکر اسلامی در بین زنان و شناساندن ظرفیت زنان، از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد انقلابی است.

وی تاکید کرد:بسیج شجره طیبه ای است که با تبعیت از مقام معظم رهبری موجب حفظ بقای نظام اسلامی شده است و تاکنون تفکر بسیجی نظام را از توطئه های دشمنان مصون و محفوظ داشته است.

تجری تصریح کرد :رسانه ملی با انعکاس رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوان دفاع مقدس و گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه بسیار موفق بود وامروز رسانه ملی با تفکر بسیجی توانسته به تنهایی در جنگ نرم همه جانبه با تهدیدات استکبار جهانی پیروزمندانه مقابله کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها