معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از رشد 7 درصدی صدقات در استان مرکزی طی 10 ماهه نخست سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۱۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه صدقه قبل از آنکه به دست نیازمند برسد به دست خدا می‌رسد، گفت: مردم استان مرکزی در معاملهٔ با پروردگار خویش فقرا و نیازمند را از یاد نبرده و در رسیدگی به امور آن‌ها تلاش می‌کنند.

وی افزود: در 10 ماهه نخست امسال مردم استان مرکزی 6 میلیارد و 326 میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند که به نسبت سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته امداد از حمایت مردمی برخوردار است، گفت: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه کمیته امداد بوده و از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد، توانمندسازی مددجویان است.

جلالی پرداخت صدقه به روش الکترونیکی را بهترین روش پرداخت صدقه عنوان کرد و گفت: مردم خیر استان مرکزی می‌توانند وجوه صدقه را از طریق کد دستوری #۰۸۶*۸۸۷۷* با استفاده از تلفن همراه و یا دانلود رایگان اپلیکیشن سکه از بازار و استفاده از گزینه نیکوکاری پرداخت کنند.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم استان در جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های مردم استان در اسرع وقت و قبل از آغاز سال جدید بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات