مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه شهادت اوج تعالی انسان است، گفت: شهید کسی است که با نثارجان خود درخت انسان را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۱۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه شهدای بدر شهرستان اراک با تاکید بر اینکه شهادت اوج تعالی انسان است، گفت: شهید کسی است که با نثارجان خود درخت انسان را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.

وی افزود: دنیای امروز با بحران جدی مواجه شده است، بحرانی که به واسطه دور ماندن از ارزش‌های الهی و دینی پدید آمده است از این‌رو یکی از دغدغه‌های مهم بشردوستانه در دنیای جدید ترویج ارزش‌های انسانی است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به بیان حضرت امام خمینی(ره) که ایثارگری و شهادت میراث گرانبهای به ارث رسیده از انبیاء و اولیاء است، گفت: مجد و عظمت والای شهادت همواره تجلی بخش حیات امت بوده است و تاریخ شهادت، تاریخ عقیده و جهاد و تمسک به اصول مبانی و اعتقادی است. اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب کند از اسلام و مکتب توحید بخش الهی خبری نبود.

سرهنگ پاسدار قادری تصریح کرد: انتخاب آگاهانه شهادت در سایه تفکر صحیح در چنین موردی نقش خود را ایفا می کند، شهادت چنان حرارت و سوزی می آفریند که حق طرفدارانش از باطل و پیروانش به خوبی جدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: جامعه صدر اسلام و مدینه النبی نمونه آمیخته شدن سیاست نظم و امنیت با روحیه شهادت طلبی و غلبه اندیشه و شهادت است که در آن مردان و زنان آرزوی شهادت را بر لبان جاری ساخته و با عشق، ایمان و شجاعت خود را مهیا فداکاری می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات