استاندار مرکزی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهدای استان مرکزی

استاندار مرکزی بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهدای استان مرکزی تاکید کرد و گفت: هرچه کنگره معنوی‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود در حقیقت یاد و نام شهدای استان در تاریخ سیاسی، مذهبی و معنوی استان پررنگ‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۱۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی با بیان اینکه چنین جلساتی عطر و بوی شهدا را دارد، دارد: تاکنون زحمات بسیاری از سوی اعضای کمیته‌ها، دبیران، سپاه و بسیج، ایثارگران و مدیران استان برای برگزاری کنگره تبیین نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و بزرگداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی انجام شده است.

وی افزود: این کنگره آذرماه سال 97 برگزار خواهد شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در پیش رو داریم در مدت 9 ماه باقی مانده تا برگزاری مراسم کنگره بتوانیم اقدامات موثرتری را برای هرچه باشکوه‌تربرگزار شدن کنگره داشته باشیم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم بایستی در کارگروه‌های تخصصی صورت بگیرد و بعد از آن جلسات شورای اداری را با حضور مهمان کشوری برگزار کنیم، گفت: هرچه کنگره معنوی‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود در حقیقت یاد و نام شهدای استان در تاریخ سیاسی، مذهبی و معنوی استان پررنگ‌تر می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: تا مادامی کنگره برگزار شود شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمیته‌های مربوطه باید در خدمت ستاد بزرگداشت شهدای استان باشند و جلسات به صورت مشترک برگزار و مسائل مربوط به ستاد در این شورا نیز مطرح و پیگیری شود.

وی به تامین منابع مالی برگزاری کنگره هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه بایستی تجربه سایر استان‌ها احصاء و پس از بررسی دقیق اعتبارات از بخش‌ها و منابع مختلف تامین کنیم.

گفتنی است در پایان جلسه شورا استاندار مرکزی از اپلیکیشن زیارت مجازی شهدای استان در سایت شهود رونمایی کرد. همچنین در این جلسه مصوب شد که سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مسئول کمیته رسانه، اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول کمیته تبلیغات، اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسئول کمیته جمع‌آوری آثار شهدا و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مسئول کمیته پژوهش و حمایت‌های فرهنگی امور بین‌الملل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار