معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار درپرداخت حدود ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات ازابتدای امسال تاکنون جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات به ۶۶۷طرح در بخش‌های تسهلات بازسازی، رونق و نیز طرح‌های خوداشتغالی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۳۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
جعفرگوهرگانی همچنین از ثبت ۱۷۵ طرح اشتغال فراگیر در سامانه کارا خبر داد و افزود:از این تعداد ۹۳ طرح آن مورد بررسی و ۵۸ طرح تایید، که با اجرای این تعداد برای ۷۲۲ نفر شغل ایجاد شد.
وی بیان کرد:در زمینه طرح اشتغال روستایی هم یک هزار و ۵۲۴ طرح در سامانه کارا به ثبت رسیده که یک هزار و ۴۰۷ طرح آن مورد بررسی و در نهایت مجریان ۱۲۵ طرح واجد شرایط به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شدند.
احمدی استاندار هم با تاکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به سامانه رصد و ثبت اطلاعات کامل اشتغالزایی در این سامانه گفت:طرح اشتغال روستایی فرصتی مناسب برای توسعه روستا‌ها و اشتغال جوانان جویای کار استان است که فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی باید به این مهم توجه کنند.
وی پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی استان را نتیجه همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامکل استان با سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و از ان‌ها خواست همچنان این روند با جدیت و تعامل بیشتر در سال‌های آتی ادامه یابد.
در این جلسه همچنین برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد خود در زمینه اشتغالزایی ارائه کردند.
ارسال نظرات