خبرگزاری بسیج: اصحاب رسانه ومسئولین شهری باقرشهر در دومین روز از هفته درختکاری و منابع طبیعی با یاد شهدای رسانه در کمربندی غربی باقرشهر نهال غرس کردند .
کد خبر: ۸۹۹۹۴۶۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر،همزمان با دومین روز از هفته درختکاری و منابع طبیعی مدیریت شهری باقرشهر و اصحاب رسانه  با یاد شهدای رسانه نهال غرس کردند .

در این مراسم که در کمربندی غربی باقرشهر برگزار شد شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت : امروز در این مراسم که همزمان با دومین روز از هفته درختکاری و منابع طبیعی برگزار شد تعداد ۳۰۰۰ اصله درخت با یاد شهدای رسانه در باقرشهر غرس می شود .

ناصری پور گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر باقرشهر که به علت همجواری با صنایع بزرگ و آلاینده یکی از آلوده ترین نقاط تهران است که در زمان هشدار این منطقه بالاترین میزان آلودگی را دارد و با توجه به این موضوع به توسعه فضای سبز شهری و درختکاری در این منطقه توجه ویژه ای داریم و امیدواریم این مراسم که مزین به نام شهدای رسانه از جمله سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی هست باعث تاثیر زیادی در این رابطه شود و نام این شهدا برکت ویژه ای به این طرح بدهد .

این مراسم به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و مشارکت سازمان بسیج رسانه استان تهران  با حضور امام جمعه ،شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران ،اصحاب رسانه و جمعی از مدیران شهری باقرشهر برگزار شد .

ارسال نظرات