فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه دشمنان بنیان خانواده و تفکرات معنوی را نشانه رفته است تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با استفاده از هر ابزار و وسیله‌ای فضای دین گرایی و اخلاق را در ایران به ویژه نسل جوان پاک کرده و آنان را از اخلاق دینی دور کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۴۹۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ویژه برنامه ولادت فاطمه زهرا (س) که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار کرد: در جامعه‌ی اسلامی، همگان یک وظیفه‌ی اساسی برای ارتقاء ارزش‌های معنوی و اسلامی و یک زندگی شرافتمندانه بر عهده دارند و لازمه‌ی این حفظ شان و شخصیت معنوی در زندگی همه‌ی ماست.

وی گفت: در دنیای امروز، کارشناسان معتقدند که منشاء همه‌ی این جریانات که به بی حجابی و بدحجابی منجر می‌شود رژیم صهیونیستی است چرا که همواره به دنبال این هستند تا معنویت در جوامع نباشد و همواره صهیونیست‌ها می‌گویند که دشمن ما در روی زمین فقط ایران است، چون از مسلمانان و فلسطینیان و غزه ای‌ها حنایت می‌کنند.

سردار رجبی خاطر نشان کرد: وظیفه‌ی شما در قبال خانواده و جامعه این است که به ارزش‌های دین بیشتر توجه کنید و با وجود تنوع تهدید‌ها و آسیب‌ها در جامعه، هر کدام وظیفه‌ی خود را بدانیم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان بنیان خانواده و تفکرات معنوی را نشانه رفته است تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با استفاده از هر ابزار و وسیله‌ای فضای دین گرایی و اخلاق را در ایران به ویژه نسل جوان پاک کرده و آنان را از اخلاق دینی دور کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص بدحجابی نیست گفت:: حجاب برای همه مردم چه مردان و چه زنان لازم است و دین به ما امر کرده است که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رعایت شود در حالی که عده‌ای جنبه‌ی منفی در نظر می‌گیرند و میگویند تنها مربوط به بدحجابی است.

وی در پایان توجه به سبک زندگی حضرت زهرا (س) را موجب استحکام خانواده، جامعه و رشد معنوی آن دانست و گفت: مادران باید از شیوه تربیتی حضرت زهرا (س) برای تربیت فرزندان الگوبرداری کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات