خبرهای داغ:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود:

برگزاری کارگاه آموزشی روایتگری در شاهرود

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی نقد و بررسی روایتگری در راهیان نور در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۱۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کمیل قندهاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی روایتگری راهیان نور در شاهرود گفت: این کارگاه آموزشی به مدت چهار هفته با حضور راویان دفاع مقدس شهرستان در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه‌ها که با حضور بیش از ۴۰ راوی زن و مرد برگزار شد، در خصوص نحوه روایتگری راهیان نور، راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی و شیوه عملی اجرای روایتگری مناطق عملیاتی و آشنایی با عملیات‌های گردان‌های شاهرود در دفاع مقدس برگزار گردید.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال درست آن به نسل‌های آینده دارای اهمیت ویژه است بیان کرد: تلاش داریم این دوره‌ها و کلاس‌ها بیشتر برای راویان به خصوص راویان جوان برگزار شود تا بتوانیم این گنجینه پنهان درست و اثرگذار منتقل شود.
وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶ چهار دوره آموزشی روایتگری شهرستان و استانی در شاهرود برگزار شده است عنوان کرد: در این دوره‌ها راویان حضور یافته و تلاش داشته ایم که این راویان با فنون روایتگری آشنا تا بتوانند در اردوی راهیان نور به وظیفه روایتگری خود به خوبی عمل کنند.
قندهاری با اشاره به اعزام راویان در اردو‌های راهیان نور گفت: در اردوی راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی و عمومی راویان شاهرودی حضور فعال داشته و تلاش داشته ایم برای هر اتوبوس یک راوی اعزام شود که تاکنون محقق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها