مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مسابقات جام نوروز در ۲۲۰ نقطه استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۲۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امسال هم همانند سال گذشته مسابقات جام نوروزی از روز اول فروردین‌ماه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات جام نوروز در رشته‌های ورزشی از جمله بازی‌های بومی و محلی، والیبال، کشتی، طناب‌کشی، فوتسال و فوتبال، هفت سنگ، دال پلان، کاراته، پینگ‌پنگ و کونگ‌فو برگزار می‌شود.

حقدادی با اشاره به اینکه مسابقات جام نوروز ۹۷ در ۲۲۰ نقطه استان مرکزی برپا می‌شود، افزود: بیش از ۱۲۰۰ تیم در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هدف از برگزاری مسابقات جام نوروزی را ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنان عنوان کرد و گفت: در این ایام جشنواره بازی‌های بومی-محلی و ورزش همگانی برای ایجاد فضای مفرح و امید بخش در روستاهای استان برگزار می‌شود.

حقدادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران زیادی در این مسابقات حضور دارند، فرصت مناسبی برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف است.

هم اکنون ۲۴ هزار و ۶۶۷ ورزشکار زن و ۴۱ هزار و ۶۶۲ ورزشکار مرد به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان مرکزی فعالیت دارند.

۲۱۱ ورزشگاه و اماکن ورزشی زیر نظر ورزش و جوانان استان مرکزی، ۳۷۳ ورزشگاه بخش خصوصی و ۱۸۲ ورزشگاه دولتی در استان مرکزی وجود دارد.

ارسال نظرات