جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مهندس علی آقایی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و تقویت این فرهنگ در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۳۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

جانشین سپاه استان اردبیل با خانواده شهید مدافع حرم آقایی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره مدیون شهدا و خانواده شهدا می باشد گفت: شهدا تاریخ این کشور را با خون خود نوشتند و نقطه عطف ایران اسلامی می باشند.

وی افزود: اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود نمی تواند پاسخگو ایثارگری های این عزیزان باشد.

جانشین سپاه استان اردبیل گفت: خانواده شهدا و جانبازان نمونه کامل ایثار، از خود گذشتگی و استقامت در جامعه هستند و افتخار، اقتدار، عزت و سربلندی کشورمان مدیون مقاومت و ایستادگی رزمندگان و خانواده بزرگ ایثارگران است و خدمت به خانواده های ایشان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند است.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و تقویت این فرهنگ در جامعه دانست.

سردار مستعد تاکید کرد: خانواده شهدا در تربیت این عزیزان نقش بسزایی دارند و همه کشور و همه ملت در درجه اول مدیون شهدا، و بعد هم مدیون خانواده‌های این عزیزان می باشند.

وی اظهارکرد: تاسی از خاندان اهل بیت در تاریخ این ملت همواره موج می زند و الگوهایی همانند امام حسین(ع) بی تاثیر در تقویت این فرهنگ نیست و قطعا ملت ایران با برخورداری از چنین الگوهایی از تمامی مشکلات و بحران ها عبور خواهد کرد.

 جانشین سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه همه ما به عظمت شهدا و خانواده آنها غبطه می خوریم گفت: امیدواریم ملت ایران ادامه دهنده و قدردان شهدا و راه این عزیزان باشد.

جانشین فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی دیدار نمودند.

ارسال نظرات