خبرهای داغ:
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مادران شهدای انقلاب، یوسف رنجبر و حبیب نقی‌نژاد، گفت: همه ما مدیون پدران و مادران شهدا هستیم که پاره‌های تن خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و این نظام تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۴۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر رحیم شهرتی فر با بیان اینکه خانواده شهدا ولی‌نعمتان این انقلاب و نظام هستند، افزود: آسایش و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهدا و خانواده شهدا است.
وی با اشاره به اینکه 10 هزار شهید از آذربایجان شرقی تقدیم نظام و انقلاب شده است، گفت: در دوران انقلاب اسلامی همه مردم در راه پیروزی این انقلاب کمر همت بستند و ازجان‌گذشتگی‌ها کردند.
شهرتی فر با تاکید بر اینکه باید وفادار به راه شهدا باشیم، اظهار کرد: وظیفه ما زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا است، و باید در مسیر آرمان‌های شهدا حرکت کنیم و اجازه بی‌حرمتی به خون شهدا را ندهیم.
وی ادامه داد: همچنان که در آیات الهی قرآن نیز تأکید شده، شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند باید به‌نوعی عمل کنیم که در آن دنیا شرمنده شهدا نشویم.

ارسال نظرات