نماینده، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس کردستان:
نماینده، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس کردستان لازمه حل و فصل مشکلات گریبانگیر امروز کشورمان هم، چون گرانی و بیکاری و ... را وجود امنیت دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم که در راستای حفظ امنیت جامعه خود تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۴۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی،  در پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و همسران شهدا که در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سنندج برگزار شد، گفت: افرادی که مدال افتخار شهادت نصیب آن‌ها شود به بهشت راه پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس زمانی که احساس کردند خطری میهنشان را تهدید می‌کند برای دفاع از آب و خاک و ناموسشان به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند ودرمقابل دشمنان سینه سپر و جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه از بالغ بر ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان ۵۴۰ نفر را بانوان تشکیل دادند، بیان کرد: علاوه براین تعداد شهدای انصار، ۲۳ هزار نفر شهید مهاجر هم در این استان برای دفاع از کشور و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلام ایران خون پاک خود را تقدیم کردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: امروزه هم خطراتی از سوی دشمنان کشورمان را تهدید می‌کند و همه ما رسالت داریم که در خصوص این تهدیدات آگاه باشیم واجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام باباشاهی با اشاره به اینکه مشکلاتی هم، چون گرانی و کمبود‌ها که گریبانگیر کشورمان است، قابل حل شدن است، افزود: لازمه حل و فصل این مشکلات هم وجود امنیت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال گرفتن امنیت در جامعه ما است، اظهارداشت: باید در مقابل هرحرکت واقدامی که دشمن در راستای ضربه زدن به امنیت کشورمان می‌خواهد ایجاد کند، شجاعانه بایستیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات