خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در اداره تعاون روستایی جهاد کشاورزی کرمانشاه؛
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در اداره تعاون روستایی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هر چه عبادت جنبه الهی داشته باشد این عبادت بیشتر موردپذیرش خداوند قرار می‌گیرد و اثرات سازنده و نقش‌آفرین آن در اجتماع غیرقابل‌انکار است.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۰۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در اداره تعاون روستایی جهاد کشاورزی استان در جلسه مربیان شجره طیبه صالحین دانشگاههای کرمانشاه اظهار داشت: در قران کریم آنچه بیش از همه به آن اهمیت داده‌ شده عبادت است، در این آیه آمده از جانب خداوند پیامبران به‌سوی مردم برای سوق دادن آن‌ها به سمت عبادت فرستاده‌ شده‌اند بنابراین هر کاری که در سایه عبادت انجام گیرد موردعنایت خداوند است.

 

حجت الاسلام میرزایی در اداره تعاون روستایی جهاد کشاورزی استان با بیان اشکال مختلف عبادت گفت: اسلام سعی کرده به عبادت جنبه اجتماعی بدهد، برای نمونه برگزاری نماز جماعت دارای اجر و ثواب بسیاری است، یکی از شرایط این است که امام جماعت باید عادل باشد و هرکسی نمی‌تواند در صف اول قرار بگیرد و این یک ویژگی و شایستگی است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر چه عبادت جنبه الهی داشته باشد این عبادت بیشتر موردپذیرش خداوند قرار می‌گیرد و اثرات سازنده و نقش‌آفرین آن در اجتماع غیرقابل‌انکار است.

 

وی گفت: قرآن بزرگترين نعمت را علم و دانش مي داند. لذا جوانان ما با الهام گرفتن از معارف قرآن و اهل بيت موفقيت هاي زيادي در عرصه علم و دانش كسب كرده اند و مسلما اگر كسی برای نجات انسان ها و خدمت به جامعه درس بخواند، زحمات او برای تحصيل عبادت خواهد بود.

ارسال نظرات