خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان صحنه از قهرمانی تیم رزمی استان کرمانشاه در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان بسیجی کشور که به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۲۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

سید شهاب الدین ابوالوفایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از صحنه، اظهار داشت: مسابقات با شرکت 125 ورزشکار و 13 تیم از استان های مختلف کشور برگزار شد که در پایان پس از تیم کرمانشاه، استان های همدان و خوزستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

ابوالوفایی ادامه داد: از استان کرمانشاه 4 تیم حضور داشتند که یکی از آن ها تیم شهرستان صحنه بود که ورزشکاران آن موفق به کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز شدند.

 

وی تصریح کرد: فاطمه رحیمی، اکرم مهری ، فتانه حیدری، کوثراکرادی، شیما بابایی، یکتا بابایی، آسیه هاشمی، الهام جبلی، بیتا راسخی، غزل طاهریان، فاطمه نوری، مهشید دهنوی، آرمیتا فرخیان، فاطمه احمدی، یاسمن مرادی، پریا امینی و زهرا سرجامه شورانی نفرات تیم منتخب شهرستان صحنه در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان بسیجی کشور را تشکیل می دادند.

 

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه صحنه در پایان اظهار کرد: مسابقات کشوری کیک بوکسینگ ( ووینام) به میزبانی سپاه ناحیه صحنه و در محل سالن ۹ دی سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات