خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد

اجرای نمایش میدانی 5اردیبهشت توسط هنرمندان طبسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از برنامه متفاوت سال 97 در خصوص پنج اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس خبر داد و گفت: برنامه با وسعت بیشتری برگزار خواهد شد، مهمان هایی از کشورهای دیگر خواهیم داشت و برنامه باروت خیس در صحرای طبس نیز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده سپاه ناحیه طبس در اختتامیه نمایش میدانی فدک گفت: در مهر ماه سال جاری برنامه نمایش از حرم تا قدس اجرا شد.

 وی بیان کرد: گوشه هایی از فداکاری ها و عملیات هشت سال دفاع مقدس را باید در قالب هنر به نسل جوان انتقال داده شود که این اتفاق به خوبی انجام شد و قسمتی از عملیات قدس دو به نمایش گذاشته شد.

 فرحبخش ثانی خاطرنشان کرد: برنامه دوم سال 96 نمایش میدانی فدک بود که برای نخستین بار به این زیبایی در شهرستان انجام شد.

 وی از اجرای این گونه برنامه ها در آینده خبر داد و درخواست حمایت فکری، مادی و معنوی از هنرمندان بومی شهرستان طبس را داشت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: یکی از وظایف بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است و ما نباید بگذاریم نام و خلوص شهدایی که جان خود را فدای امنیت و عزت انقلاب کردند به فراموشی سپرده شود.

 وی از برنامه متفاوت سال 97 در خصوص پنج اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس خبر داد و گفت: برنامه با وسعت بیشتری برگزار خواهد شد، مهمان هایی از کشورهای دیگر خواهیم داشت و برنامه باروت خیس در صحرای طبس نیز اجرا خواهد شد.

فرحبخش ثانی بیان کرد: بنا است بار دیگر از هنر هنرمندان استفاده شود و گوشه هایی از اتفاقاتی که در سال 59 رخ داد با هنرمندی هنرمندان شهرستان طبس انجام شود.

 وی با اشاره به نمایش میدانی «نشانی بهشت» در روستای کریت گفت: یک برنامه در آینده نزدیک انجام خواهد شد در روستای کریت حوزه عمار اجرا خواهند کرد و عزیزان حدود یک ماه است در آنجا زحمت می‌کشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار