رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر با بیان اینکه به موضوع ایثار و شهادت باید توجه ویژه‌ای داشت، گفت: الگوگیری از رفتار و اخلاق شهدا می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را رفع کند.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۰۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جهانگیر خلعتبری امروز در گفت‌و‌گویی در شهرستان رامسر، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار و 400 شهید استان مازندران اظهار کرد: شهدا با نثار جانشان که بزرگ‌ترین موهبت الهی است، جان شیرین خود را در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های انسانی، اسلامی، ناموس و مرزهای اعتقادی هدیه کردند.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه شهدا، وظیفه‌ای ملی و مذهبی است و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و یاد آنها را همیشه زنده نگاه‌ داریم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر با اشاره به اینکه در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با هدف ارائه خدمات فرهنگی و معیشتی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شکل گرفت، بیان کرد: این مناسبت در تقویم سال با تصویب شورای انقلاب فرهنگی به‌عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

این مسؤول خاطر‌نشان کرد: در روز‌شمار برنامه‌های بزرگداشت شهدا در شهرستان رامسر برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار گرفت که تکریم از مادران و همسران شهدا در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و همچنین تکریم همسران جانبازان قطع نخاعی از نمونه‌های این برنامه‌ها بود.

خلعتبری دیدار، عیادت، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همراه با مسؤولان، گلباران قبور شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس، تجلیل از خانواده‌های شهدا مدافع حرم، خانواده شهدای چند شهیدی و نیز تجلیل از والدین شهدایی که کوچک‌ترین شهید و مسن‌ترین شهید شهرستان رامسر هستند را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی برپایی نمایشگاه عکس شهدای دانش‌آموزی را یادآور شد و گفت: این برنامه نیز در راستای گرامی‌داشت روز شهدا برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر در پایان با بیان اینکه به موضوع ایثار و شهادت باید توجه ویژه‌ای داشت، گفت: الگوگیری از رفتار و اخلاق شهدا می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را رفع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها