رئیس جامعه پزشکی مازندران گفت: دو کار مهم را در سال 97 داریم؛ یکی اینکه طرح امداددرمانی و بهداشتی آموزشی جغرافیامحور داشته باشیم و دوم اینکه طرح یاوران حیدر ویژه ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۵۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدنصرالدین قاضی‌زاده در آیین بزرگداشت روز ملی قشر و تجلیل از جهادگران بسیج جامعه پزشکی مازندران و بابل اظهار کرد: در سال 96 بین 13 تا 15 نفر از پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان جامعه پزشکی مازندران به‌صورت داوطلبانه به سوریه و عراق اعزام شدند.

وی افزود: 60 جهادگر جامعه پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بابل و 70 نفر نیز از ساری در اربعین امسال به عراق اعزام شدند.

رئیس  جامعه پزشکی مازندران بیان کرد: سال گذشته 20 موکب رسمی با هدف امدادرسانی به زائران حسینی به مناطق مشخص شده در عراق اعزام شوند.

این مسؤول گفت: 6 تیم اضطراری نیز به مدت یک ماه به مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب رفتند و هنوز هم تیم‌هایی در این شهر مستقر هستند.

قاضی‌زاده اظهار کرد: در ویزیت رایگان نیز از زمان تاسیس بسیج جامعه پزشکی در سال 72 تاکنون، هر ساله بنا به ظرفیت هر کانون در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: دو کار مهم را در سال 97 داریم؛ یکی اینکه طرح تیم‌های شهید رهنمون با برنامه‌ریزی جامع‌تری انجام می‌شود که به‌صورت ثابت تیم‌های امداددرمانی و بهداشتی آموزشی جغرافیامحور داشته باشیم و دوم اینکه طرح یاوران حیدر ویژه ماه مبارک رمضان (اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی به مساجد و حسینیه‌های سطح شهر و روستا) انجام می‌شود.

 بیش از 10 هزار نفر در مازندران عضو بسیج جامعه پزشکی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها