خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : امروز آرامش ، امنیت و اقتدار کشور مرهون ۸ سال دفاع مقدس است و اردوی راهیان نور زمینه ساز آشنایی جوانان و نوجوانان ما با فرهنگ جهاد و شهادت و سیره شهداء و پاسداشت دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۸۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه و در میان ملتهای مسلمان در همان سالهای ابتدایی، استکبار جهانی که منافع خود را در منطقه در خطر می دید در صدد برآمد تا انقلاب اسلامی را توسط صدام نابود سازد.

 

سرهنگ پاسدار علی مقواساز افزود : در این جنگ کمک های گسترده مالی و تسلیحاتی فراوانی از جانب آمریکا و اروپا بویژه انگلیس، فرانسه و آلمان و همچنین شوروی سابق از رژیم بعثی صدام شد ولی در مقابل این حمایت‌های جهانی از رژیم بعثی، جمهوری اسلامی ایران، تنها چیزی که در اختیار داشت، ملت با ایمان و رهبری مقتدری همچون امام بزرگوار بود که در نتیجه آن، همه تلاشهای قدرتهای شیطانی دنیا، همچون تیری به سنگ خورد و ملت ایران، در ۸ سال دفاع مقدس بر همه قدرتها پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) خاطر نشان کرد : امروز آرامش ، امنیت و اقتدار کشور مرهون ۸ سال دفاع مقدس است و اردوی راهیان نور زمینه ساز آشنایی جوانان و نوجوانان ما با فرهنگ جهاد و شهادت و سیره شهداء و پاسداشت دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار مقوا ساز در ادامه گفت :  امسال سه کاروان از ناحیه مقاومت امام صادق (علیه السلام) به اردوی راهیان نور در تاریخ های 25/12/96 لغایت 28/12/96 ، 28/12/96الی 02/01/97 و 02/01/97 الی 06/01/97 اعزام می گردند ، که تعداد 2000 نفر از عزیزان توسط اتوبوس و 3000 نفر بوسیله خودرو شخصی و خانوادگی در این مراسم باشکوه شرکت خواهند کرد که برای هر کاروان روحانی کاروان ، راوی و مداح در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار مقوا ساز در پایان افزود: بازدید از مناطق فکه ، طلائیه ، شلمچه ، نهرخین ، معراج الشهداء ، دشت شادگان ، منطقه فتح المبین ، مسجد خرمشهر و آبادان در این اردو به عمل خواهد آمد که دو شب اسکان در اهواز و یک شب اسکان در آبادان برای عزیزان پیش بینی شده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها