مادر شهیدان حقیقی:

شهدای ما برای انقلاب از جانشان گذشته اند

مادر شهیدان حقیقی گفت:شهدا ما را می‌بینند، از ما و به ویژه مسئولان که باید خدمت کنند، می‌پرسند ما از جان گذشتیم شما چه کردید؟!
کد خبر: ۸۹۹۹۸۰۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پنجمین کنگره بزرگداشت روز شهید، صبح امروز با حضور  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران و جمعی از خانواده‌های شهدا در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

ما برای انقلاب از جان گذشته‌ایم

مادر شهیدان محمدرضا و محمودرضا حقیقی در این مراسم اظهار کرد: این یادواره ها برای این است که ببینیم پس از ۴۰ سال تا چه اندازه در راه شهدا هستیم و تا چه اندازه در پی آمال و آرزوی آنها قدم برداشته‌ایم.


وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن برای تضعیف اعتقادات گفت: همیشه می گوییم شهدا رفتند تا ایران و اسلام بماند، کسانی که تنها هدف آن‌ها خورد و خوراک و گشت زدن در دنیاست، همیشه بهانه‌جویی خواهند کرد. 


مادر شهیدان حقیقی تصریح کرد: شهدا ما را می‌بینند، از ما و به ویژه مسئولان که باید خدمت کنند، می‌پرسند ما از جان گذشتیم شما چه کردید؟!


وی تأکید کرد: ما با کسی سازش نداریم، دشمن با مرزهای ما کاری ندارد، دشمن امروز قصد بمبارن عقاید ما به ویژه جوان‌ها را در نظر دارد و می‌خواهد نسل جوان ما را در مقابل رهبری قرار دهند. 


مادر شهیدان حقیقی به بیان خاطره‌ای اشاره کرد و گفت: وقتی می‌گویم شهدا حاضر و ناظر هستند، خاطره‌ای به ذهنم می‌رسد. فردی می‌خواست کتاب شهید حقیقی را بنویسد. تعریف کرد شبی شخصی به خوابم آمد و گفت چرا دزدی کردی؟ گفتم من کاری نکردم یادم افتاد روز قبلش به مزار شهید حقیقی رفتم و از مزار کناری دو شاخه گل برداشتم و روی مزار شهید گذاشتم، همین باعث شد شب خواب شهید را ببینم.

در ادامه از خانواده‌های شهدا همچون عبدالله اسکندری، عبدالرسول زرین، عباس حمیدی، حاج محمود تویسرکانی، محسن تویسرکانی، شهیدان مجید و وحید ابراهیمی، شهید حاج حسن ابراهیمی، شهیدان محمدرضا و محمودرضا حقیقی، علی‌رضا توسلی، مسعود علیمحمدی، ملازهی(شهید مدافع حرم اهل سنت «نبویون») و محسن قوطاس‌لو تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها