معاون توسعه مدیریّت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:
معاون توسعه مدیریّت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با یکی از بانک ها، وام‌های قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی به فرهنگیان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۱۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی الهیار ترکمن شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی بوشهر با تاکید بر توجه به رضایت‌مندی فرهنگیان اظهار داشت: افتخار ما زمانی است که فعالیت کارآمد و منسجم با حداکثر بهره‌وری داشته باشیم که زمینه رضایت‌مندی فرهنگیان را فراهم کند.

وی، با بیان اینکه برنامه‌های مختلف در وزارت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین ارائه می‌شود افزود: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش دارای چهار وظیفه اصلی است که وظیفه اصلی فراهم کردن ساختار منسجم و منطقی، کارآمد و اثر بخش برای فعالیت آموزشی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماهانه بیش از ۲۴۸۰ میلیارد تومان حقوق به جامعه فرهنگیان پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: برای پرداخت این میزان حقوق نیاز به برنامه منسجم و به موقع است که این مهم با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط محقق می‌شود.

الهیار ترکمن از پرداخت حقوق فرهنگیان خبرداد و بیان کرد:حقوق فرهنگیان ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه ۲۲ اسفند پرداخت می‌شود و این در حالی است که اضافه کاری فرهنگیان، مطالبات حق‌التدریسان و سربازمعلمان تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود.

وی، با تاکید بر تامین شرایط معیشتی فرهنگیان افزود: یکی از سیاست‌های این وزارتخانه توجه به مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان است که در این راستا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش توسعه کمی و تقویت کیفی مراکز آموزشی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: تقویت مراکز آموزش رفاهی از لحاظ کمی و کیفی در اولویت این وزارتخانه قرار دارد که در راستا کار‌های جدیدی تدوین و اجرایی شده است.

الهیارترکمن از اجرای طرح جدید بیمه تکمیلی خبرداد و بیان کرد: بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان از جمله اجرای طرح جدید بیمه تکمیلی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی، توجه به معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس تفاهم‌های منعقد شده با بانک ملی وام‌هایی به فرهنگیان پرداخت می‌شود که به زودی آیین‌نامه آن به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش از پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به فرهنگیان خبرداد و خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با بانک رسالت وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه با شرط سرمایه‌گذاری به فرهنگیان پرداخت می‌شود که به‌زودی بخشنامه آن ارسال می‌شود.

الهیار ترکمن با اشاره به راه‌اندازی باشگاه رفاهی حمایتی پیشکسوتان فرهنگی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هر استان یک باشگاه رفاهی حمایتی ویژه فرهنگیان ایجاد می‌شود که در این راستا ۵ باشگاه در تهران و البرز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها