خبرهای داغ:
همایش مدیران مدارس علمیه، فرماندهان و شورای پایگاه های مقاومت بسیج طلاب استان قم به مناسبت یادبود شهید فضل الله محلاتی در سالن اجتماعات تیپ ۸۳ امام صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۳۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش مدیران مدارس علمیه، فرماندهان و شورای پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان قم به مناسبت یادبود شهید محلاتی و به همت مرکزبسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین «حسین طیبی فر» فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) در این همایش با بیان ماجرای اصحاب کهف در قرآن اظهار داشت: هنگامی که اصحاب کهف به غاربازگشتند مردم دو دسته شدند عده ای گفتند بنوعلیهم بنیانا.... یعنی برایشان حصارو بنایی بسازیم تا ازخلق مستور و پنهان شوند و عده ای گفتند لَنَتَّخِذَنَّ عَلَيْهِمْ مَسْجِدًا.... در این محل مسجدی بسازیم تا محل سجده مردم شوند...
وی تصریح کرد: در زمان انقلاب اسلامی دو طرز تفکر شکل گرفت، عده ای به امام (ره) می گفتند شما به قم بروید و به درس و بحث بپردازید و امام(ره) در مقابل آنان گفت خیر؛ باید صدای این انقلاب را به تمام دنیا برسد و مستضعفین جهان با آن آشنا شوند.
طیبی فر ادامه داد: این طرز تفکر هر روز خودش را به شکلی نشان میدهد یکروز به شعائراسلامی حمله ور میشوند و روز دیگر به شهدا و خانواده شهدا حمله می کنند.
وی با توضیح وقایع اخیر کشور از جمله دستگیری جاسوسان و ماجرای دختر خیابان انقلاب تاکید کرد: ما باید با همکاری و همراهی باهم درمقابل تفکر فاسقون بایستیم.
به گفته فرمانده مرکزبسیج طلاب و روحانیون استان قم، این همایش با هدف ارتقاء بصیرتی طلاب بسیجی، همدلی و هماهنگی بیشتر بین مدیران مدارس علمیه و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد و در پایان طلاب بسیجی فعال تقدیر شدند.
ارسال نظرات