حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: تمام افراد جامعه بر اساس آموزه‌های قرآن موظف به صبر هستند و در کنار این صبر باید ثابت قدم بود، البته صبر به معنی سکون نیست بلکه باور به اصول و استقامت برای دست یابی به اهداف است.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۳۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش  سازمان بسیج اساتید کشور خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ و استان تهران حضور یافته و به ایراد سخن پرداخت.

امام جمعه موقت تهران در این گردهمایی گفت: راهبرد مناسب فعلی آن است که دانشگاهیان، معضلات مسئولان اجرایی را رصد کنند و با ارائه راه حل‌های صحیح و مبتنی بر علم برای برون‌رفت از تنگناها اقدام کنند که این امر به معنای صبر جمعی هم هست.

وی ادامه داد: در کوران‌های سخت، آحاد جامعه باید با هم باشند چنانچه در آیات قرآن نیز روی تمسک جمعی تاکید شده است چرا که عوامل تفرقه بسیار و اختلافات فکری، فرهنگی و سیاسی نیز فراوان است لذا باید در کنار هم باشیم.

ابوترابی‌فرد خطاب به اساتید بسیجی گفت: هدف شما پاسخ به نیازهای مردم و حل مشکلات جامعه باشد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: تمام افراد جامعه بر اساس آموزه‌های قرآن موظف به صبر هستند و در کنار این صبر باید ثابت قدم بود، البته صبر به معنی سکون نیست بلکه باور به اصول و استقامت برای دست یابی به اهداف است.

 امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه صبر و ظفر در کنار هم هستند و بدون گوهر صبر، ظفر به دست نمی‌آید افزود: تنها افرادی در حوزه‌های مختلف علمی به موفقیت می‌رسند که اهل صبر باشند.
وی با اشاره به اینکه شما با صبر می‌توانید به قله‌های علم و‌دانش دست پیدا کنید، ادامه داد: هدف شما باید پاسخ به نیازهای مردم و حل مشکلات جامعه باشد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: اگر صبر ما ۸ سال دفاع مقدس کمتر از دشمن بود امروز نام و نشانی از انقلاب اسلامی وجود نداشت که به واسطه رهبری امام خمینی(ره) و حمایت مردم ثابت قدم ایران این پیروزی به دست آمد.

ارسال نظرات