فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: دوازدهمین یادواره شهدای حادثه تروریستی «تاسوکی» در تاریخ ۲۴ اسفند ماه در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۹۹۹۴۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سرهنگ علی محبی گفتگو باخبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هستند و این انقلاب حاصل ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران و به ویژه شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آن‌هااست.

وی افزود: حفظ احترام خانواده معظم و معزز شهدا باید مورد توجه همگان باشد و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم، چون که شهدا رفتند تا ما بتوانیم در سایه امنیت و آرامش در جامعه زندگی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند، ادامه داد: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه این عزیزان برگزاری یادواره شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: قدردانی از خانواده‌های شهدا وظیفه دینی و ملی همه ما است و در ایران اسلامی خانواده‌های شهدا از شأن و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند.

محبی بیان داشت: از همین رو دوازدهمین یادواره شهدا و شهیدان روحانی فاجعه تروریستی تاسوکی در تاریخ ۲۴ اسفندماه در مجتمع فرهنگی سردار شهید حاج «حبیب لک زایی» آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز برگزار می‌شود.

گفتنی است درتاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۸۴ اعضای گروهک تروریستی «جندالشیطان» با راهبندی در محور زابل به زاهدان و در محدوده «تاسوکی» بیش از ۲۰ نفر از مردم بیگناه استان سیستان و بلوچستان را شهید و چند نفر را مجروح و تعدادی را نیز به گروگان بردند.
ارسال نظرات