فرماندار اردبیل گفت: در تلفات چهارشنبه آخر سال تا به این لحظه یک نفر فوتی و ۷۷ مصدوم در سطح استان اردبیل داشتیم.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۴۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی با اشاره به حادثه انفجار ناشی از ساخت بمب دست‌ساز در یکی از محلات اردبیل اظهار داشت: یک نفر در حادثه انفجار بمب دست‌ساز خیابان داروپخش اردبیل فوت کرده و دو نفر دیگر نیز به صورت جدی مصدوم شدند که مصدومان این حادثه قطعی عضو داشتند که هم‌اکنون حال یکی از آنان وخیم است.

وی با اشاره به تلفات چهارشنبه آخر سال در اردبیل تصریح کرد: 77 نفر مصدوم و یک نفر فوتی آمار چهارشنبه آخر سال استان اردبیل تا به این لحظه می‌باشد که متاسفانه علی‌رغم توصیه‌های لازم و اطلاع‌رسانی جمعی تا به این لحظه 77 نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم که توسط اورژانس 115 اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: 9 نفر از مجموع مصدومان انتقال داده شده به اورژانس مربوط به مصدومان از ناحیه چشم هستند که تحت مداوا در بیمارستان علوی بوده و مابقی از ناحیه دست و صورت آسیب دیده‌اند.

زنجانی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه که بر اثر بی مبالاتی و عدم توجه به هشدارهای پلیسی اتفاق افتاد اظهار کرد: این حادثه در ایام پایانی سال روزهای غم باری را برای خانواده‌های جوان جان باخته و مصدومان رقم زد.

همچنین فرهاد غیبتی سرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان اردبیل خبر داد: علیرغم توصیه های لازم واطلاع رسانی جمعی متاسفانه تا این لحظه از شب چهارشنبه سوری ۷۷ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم که توسط اورژانس ۱۱۵ اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

وی ادامه داد: ۹ نفر از این آمار مربوط به مصدومین ازناحیه چشم که تحت مداوا دربیمارستان علوی بودند ومابقی ازناحیه دست وصورت اسیب دیده اند.

وی با اشاره به حادثه خیابان داروپخش گفت: یک نفر در حادثه انفجار بمب دست ساز خیابان داروپخش اردبیل فوت نموده ودونفر دیگر ازمصدومین این حادثه هردو دستشان قطع شده وحال یکی از آنها وخیم می باشد.
گفتنی است آخرین آمار دقیق ازطریق روابط عمومی دانشگاه متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظرات