خبرهای داغ:
شهردار کلانشهر تبریز خبر داد؛

ساخت گرمخانه مخصوص بانوان در تبریز

شهردار کلانشهر تبریز در جلسه‌ای که در فرمانداری تبریز داشت، از ساخت گرمخانه مخصوص بانوان پس از اخذ مجوز های لازم در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۸۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با اعلام این خبر اظهار داشت: به زودی و بعد از اخذ مجوزهای لازم، گرمخانه ویژه بانوان توسط شهرداری تبریز ساخته و راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری ساخت گرمخانه هاست و در این راستا ساخت و راه اندازی گرمخانه مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

شهین باهر ادامه داد: زمین مناسبی برای احداث این گرمخانه مکان یابی شده است و در آینده نزدیک بعد از اخذ مجوزهای لازم ساخت این گرمخانه آغاز خواهد شد .

وی اضافه کرد: وظیفه انسانی و اداری همه ماست که از مراکزی مانند باغ فرشته که به حمایت از زنان بی پناه و بی سرپرست می پردازند، حمایت کنیم.

 شهین باهر با قدردانی از همه افرادی که در زمینه حمایت از زنان بی سرپرست و بی پناه فعال هستند، اظهار داشت: باغ فرشته مکان مناسبی برای بانوان بی خانمان و بی سرپرست بوده و شهرداری تبریز از هیچ تلاشی برای حمایت از اینچنین مراکزی دریغ نخواهد کرد.

شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: مراکزی مانند باغ فرشته باید متولی مشخصی داشته باشند و در کنار این قضیه ما هم در کنار سایر ادارات آماده همه گونه همکاری و حمایت در این خصوص هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها