مسئول بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری اردوی جهادی یک روزه بسیج رسانه در استان خوزستان

بصیری گفت: این اردوی جهادی ما در یکی از روستاهای استان خوزستان است که قرار است در آنجا کارهای عمرانی و ساخت و ساز توسط گروه های جهادی صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۹۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

مسعود بصیری  مسئول بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما امسال در خلال برنامه راهیان نور و اردوهای مربوط به آن یک اردوی جهادی یک روزه هم خواهیم داشت.

وی افزود: این اردوی جهادی ما در یکی از روستاهای استان خوزستان است که قرار است در آنجا کارهای عمرانی و ساخت و ساز توسط گروه های جهادی صورت بگیرد.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی و اردوی جهادی انشاء الله تاثیرات خیلی خوبی بر روی جوانان ما می گذارد و امیدواریم این اقدامات جهادی سال به سال بیشتر شود چرا که همه در حال حاضر متوجه شده اند که این اردوها چقدر می تواند به مردم کمک کرده و مشکلات آنها را تا حدودی کاهش دهد.

بصیری با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی در محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم اظهار داشت: هدف اصلی اردوهای جهادی تقویت روحیه جهادی است. امیدواریم با  الگو قرار دادن عناصر جهادگر و همراهی عملی با آنها و معرفی آن‌ها به جامعه موجی از مجاهدت و عشق به پیشرفت را در آحاد جامعه به وجود آوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار