خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت :

راهیان نور؛ بزرگترین مانور فرهنگی انقلاب اسلامی

سرهنگ قاسم پور ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت گفت : سفر معنوی راهیان نور آشنا شدن نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در پی دارد
کد خبر: ۹۰۰۰۰۰۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ قاسم پور ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت گفت: همه ما  وظیفه  داریم حماسه هشت سال پایمردی و ایثار شهدا را به نسل آینده منتقل کنیم که یکی از راه‌های انتقال فرهنگ این حماسه، برپایی اردوهای فرهنگی راهیان نوراست.

وی با اشاره به آثار به جا مانده از جنگ هشت ساله در جنوب کشورادامه داد: سپاه بعنوان مجری طرح راهیان نور بستری را فراهم کرد که همه آحاد مردم ، اقشار مختلف بویژه نسل جدید با حضور در مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب کشور، با آرمان ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

فرمانده سپاه مینودشت کار راهیان نور را آشنا شدن نسل جوان با نسل دفاع مقدس، ارزش‌های آن و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دانست.

 سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به اینکه سفر راهیان نور به سفر سالیانه تبدیل شده است، افزود: سفر راهیان نور در طول سال برگزار می‌شود که در ایام تابستان زائران به مناطق غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها