اولین ویژگی بارز شهدا تشخیص حق از باطل است که به این بصیرت گفته می شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۲۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و روز شهید ضمن گرامیداشت این روز مهم گفت:  

گفتنی است، بمناسبت جمعی از مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان طارم با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: امام راحل فرمان تأسیس بنیاد شهید را در سال ۱۳۵۸ برای رسیدگی به امورات بازماندگان شهدا و تجلیل از ایثارگران صادر کرد که این اقدام منشاء خدمات و عزت برای این افراد شد.

وی با اشاره به خصوصیات بارز شهدا اظهار داشت: : بصیرت، عبادت، شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان از جمله خصوصیات مهم شهدا بود.

امام جمعه طارم تصریح کرد: اولین ویژگی بارز شهدا تشخیص حق از باطل است که به این بصیرت گفته می شود.

صادقی پور افزود: در برابر تحریم ها نیازمند ایستادگی هستیم گفتنی است با توجه به وجود مشکلات معیشتی مردم همیشه در صحنه حاضر هستند و این درسی است که از شهدا آموخته اند.

وی در این مراسم از حضور فرزندان شاهد و ایثارگر تشکر کرد و اظهار داشت: وظیفه شما امروز خوب درس خواندن است بنابراین آینده در گرو کسانی است که تلاش کنند و تنبلی را کنار بگذارند.

مسئول بنیاد شهید شهرستان طارم نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال (۱۳۵۸)، و نامگذاری روز شهید و بزرگداشت شهدا در تقویم کشور را خدمت ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

حسین اکبری با اشاره به اهم برنامه های قابل اجرا در این مدت افزود: اجرای طرح سپاس و دیدار از خانواده های ایثارگر، اجرای طرح کاهش سلامت بهمراه پزشک معتمد بنیاد از والدین شاهد در بستر بیماری، غرس نهال به یاد ۱۳۷ شهید گرانقدر ، دیدار کارکنان بنیاد با امام جمعه ، غباروبی مزار مطهر شهدا روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ، همایش بزرگداشت روز شهید و تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر و تعویض پرچم مزار شهدای کل شهرستان از جمله این موارد است.

 

 

ارسال نظرات